جینسینگ، گیاهی دارویی است که از ریشه آن در طب سنتی و رفع مشکلات مختلف استفاده های زیادی می شود. این گیاه انواع مختلفی دارد و هرکدام از این انواع خواص متفاوتی نسبت به دیگری دارند. جالب است بدانید که جینسینگ هر کشور، متناسب با آب و هوای آن کشور رشد می کند و همین موضوع باعث می شود که انواع جینسینگ خواص متفاوتی داشته باشند. همین دلیل باعث می شود که گیاه جینسینگ در بازار، طرفداران زیادی داشته باشد. یکی از انواع جینسینگ، جینسینگ آمریکایی است که در این نوشته با آن آشنا خواهید شد.

جینسینگ آمریکایی، نوعی جینسینگ است که در آمریکا رشد می کند. این گیاه دارویی، بیشتر به خاطر خواص تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش قدرت جسمی و درمان مشکلات گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما این نوع جینسینگ، خواص گوناگون دیگری نیز دارد که در این مطلب آنها را با هم بررسی خواهیم کرد. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

 

جینسینگ آمریکایی

 

خواص قرص جینسینگ آمریکایی و دمنوش آن

اولین سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید، این است که جینسینگ آمریکایی به چه صورتی مورد استفاده قرار می گیرد؟ باید بگوییم که این گیاه اغلب به صورت قرص استفاده می شود. شما می توانید از طریق کپسول هایی که برای آن تهیه شده اند، خواص بی نظیر این گیاه را دریافت کنید و این فواید را به بدن خودتان برسانید.

اما گاهی اوقات افرادی هستند که از ریشه جینسینگ آمریکایی در دمنوش و چای استفاده می کنند که این موضوع هم می تواند در جذب خواص فوق العاده جینسینگ تاثیر زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  مهم ترین خواص جینسینگ برای زنان و مردان

 

قیمت جینسینگ اصل در ایران چقدر است؟

خیلی از افراد نمی دانند که چطور باید جینسینگ اصل را پیدا کرده و آن را خریداری کنند و خیلی اوقات جینسینگ کشورهای دیگر را به عنوان جینسینگ آمریکایی که گران تر است خریداری می کنند.

اما باید بدانید که تفاوت زیادی در این گیاهان وجود دارد؛ مثلا جینسینگ آمریکایی طبعی خنک دارد و تاثیرات آن متفاوت است و معمولا قیمت بالاتری نیز دارد، در صورتی که جینسینگ کره ای طبعی گرم دارد و خاصیت های آن نیز متفاوت است.

پس باید به این موضوع دقت کنید که جینسینگ تقلبی وجود ندارد؛ اما جینسینگ کشورهای مختلف در بازار موجود است و در بسیاری از موارد به جای هم فروخته می شوند؛ به همین دلیل، شما باید بر اساس نیاز خودتان بهترین نوع جینسینگ را انتخاب کرده و خریداری کنید.

 

جینسینگ اصل

 

خواص جینسینگ آمریکایی چیست؟

جینسینگ آمریکایی دارای خواص بسیار زیادی است و مواد معدنی و ویتامین های فوق العاده ای در آن وجود دارند که همگی برای بدن موردنیاز هستند و مصرف آنها می تواند باعث تامین نیازهای بدن شده و به بهبود کارکرد بدن کمک زیادی کند.

اما باید بدانید که مصرف بیش از حد جینسینگ آمریکایی نیز می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد و به همین خاطر این گیاه را باید به صورت کنترل شده و در دوز معین مصرف کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نکند.

در ادامه می خواهیم برخی از مهمترین خواص جینسینگ آمریکایی را بررسی کنیم و ببینیم که این گیاه پرخاصیت، چه مشکلاتی را برطرف می کند و در بهبود چه مسائلی موثر است. پس با ما همراه باشید.

 

۱- کاهش استرس:

جالب است بدانید که یکی از مهمترین خاصیت هایی که جینسینگ دارد، این است که استرس را کاهش می دهد و به آرامش اعصاب کمک زیادی می کند. اگر فردی عصبی هستید یا استرس زیادی را تحمل می کنید و می خواهید از این وضعیت خودتان را راحت کنید، توصیه ما این است که به صورت منظم از جینسینگ آمریکایی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  درمان ضعف غدد آدرنالین با آشواگاندا

 

۲- تقویت سیستم ایمنی بدن:

سیستم ایمنی بدن، از سلامتی ما در برابر ویروس ها و باکتری های مضر مراقبت می کند و باعث می شود که کمتر دچار بیماری شویم. اگر فردی هستید که خیلی راحت به بیماری های مختلف مبتلا می شوید، احتمالا سیستم ایمنی بدن شما ضعیف است و باید آن را تقویت کنید.

جینسینگ آمریکایی یکی از بهترین تقویت کننده ها برای سیستم ایمنی بدن است و با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، می تواند به راحتی سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و آن را فعال کند تا از بیماری های مختلف جلوگیری شود.

همچنین برای کسانی که آنفولانزا یا سرماخوردگی دارند نیز مصرف جینسینگ مناسب است و می تواند در بهبود آنها نقش بسیار زیادی را ایفا کند.

 

۳- درمان بیماری های عفونی:

جینسینگ آمریکایی در درمان بیماری های عفونی بسیار موثر است. شواهد و مدارک زیادی وجود دارد که نشان می دهند این گیاه می تواند در بهبود بیماری هایی که عفونی هستند بسیار عالی عمل کند. بیماری هایی مانند ایدز، سرماخوردگی، آنفولانزا، عفونت های روده و بسیاری از بیماری های دیگر عفونی می توانند با این گیاه درمان شوند و روند بهبود در آنها بسیار سریعتر خواهد بود.

 

۴- بهبود سیستم گوارش:

اگر در سیستم گوارش شما مشکلی وجود دارد و نمی توانید به راحتی غذا را هضم کنید یا دوست دارید اشتهای کمتری داشته باشید و لاغر شوید، در هر صورت جینسینگ آمریکایی برای شما بهترین گزینه است.

این گیاه می توانید با تقویت سیستم گوارشی، عضم غذاها را آسان کرده و به رفع مشکلاتی مانند نفخ، اسهال و یبوست کمک کند و عملکرد سیستم گوارش را به تعادل می رساند. همچنین برای کاهش اشتها نیز بسیار مناسب است و افرادی که می خواهند لاغر شوند، بهتر است از آن استفاده می کنند تا اشتهای کمتری نسبت به غذاها داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  با خواص جنسینگ سیبری بیشتر آشنا شوید

 

۵- درمان بی خوابی:

جینسینگ آمریکایی می تواند حکم یک آرامبخش را برای شما داشته باشد؛ یعنی با مصرف آن می توانید از بی خوابی جلوگیری کرده و خوابی آرام و فوق العاده را تجربه کنید. برای درمان مشکلات خواب، شما می توانید این گیاه را به صورت دمنوش یا کپسول مصرف کنید تا در زمان های بی خوابی، آرامش خودتان را سریعتر به دست بیاورید و به خواب بروید.

 

یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که جینسینگ آمریکایی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت و اصل بودن کالای خریداری شده مطمئن باشید. شما می توانید برای خرید جینسینگ اصل، از فروشگاه با ما سالمین اقدام به خرید این محصول کنید.

 

خرید جینسینگ آمریکایی

 

خرید جینسینگ آمریکایی از فروشگاه با ما سالمین

اگر قصد خرید جینسینگ آمریکایی را دارید و می خواهید این محصول را از فروشگاهی مطمئن خریداری کنید، همین حالا به فروشگاه با ما سالمین سر بزنید و قرص و کپسول جینسینگ را از فروشگاه با ما سالمین تهیه کنید. محصولات موجود در فروشگاه با ما سالمین با استفاده از بهترین و مرغوب ترین انواع جینسینگ آمریکایی تولید می شود که کیفیت و خواص فوق العاده ای دارند.

بعد از سفارش محصولات جینسینگ از با ما سالمین، بسته موردنظر برای ارسال آماده می شود و با استفاده از پست سفارشی، خیلی سریع به دست شما می رسد. اگر می خواهید از خواص جینسینگ آمریکایی بهره مند شوید، همین حالا برای خرید این محصول از فروشگاه با ما سالمین اقدام کنید.

 

برای تهیه جینسینگ آمریکایی از فروشگاه با ما سالمین، روی این لینک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *